2010. március 30., kedd

karijátékok négypontnulla day:01

ohha, lement a kari játékok első napja is, a csodálatos zászló készítéssel, a felvonulással, üvöltözéssel. Minekutánais nemsokára el is ment a hangom. ollé. Igazi tesis nap volt a keddi, hiszen a sorversenyt az uszodai megmérettetés követte. Külön köszönet Bebinek és Fufinak, akik nélkül ezek a versenyszámok tényleg nem jöhettek volna létre, mert mi BTKsok kissé alkalmatlannak bizonyultunk az uszodai ugra bugrálásban, hiszen, amelyikünk nem volt "beteg", annak víziszonya volt, és/vagy nem tudott úszni....hát igen, ezek a bölcszészek... olvasni tudunk na!:D
mi volt még? ja, igen íjászat és gitár híííírróóóó, felettébb értelmes feladatok mégmégmég, azokon én már nem tudtam részt vállalni, mert miért is ne, kinek a kabátját lopják el? Persze, hogy az enyémet, s bár megpróbáltam a sátor összes alkohol tartalmát magamba öntögetni, hogy fűűtsön az láv alkohol, majd" megfagytam.
Kabát, önbecsülés és pénz nélkül várva vártam a következő napot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése